November 17, 2010

Hari raya korban

selamat hari raya aidiladha..alhamdulillah selamat sampai alor setar even ada 2 event yg berlaku dlm perjalanan ke kedah..


  1. ada landslide elok2 pas keluar tol jelapang menuju ke terowong.kira ok la kami takde la sampai tersekat sampai 2 jam seperti yg diberitahu oleh salah seorg pemanggil hot fm sebelum tu.
  2. pastu ada la 1 eksiden kat area pas tol juru tu..actually aku suspect it happened beberapa saat je sebelum aku passing area tu..aku tgk 2 2 kete tu..totaled!!aku hanya mampu berdoa agar mangsa2 kemalangan hanya mengalami cedera ringan.
dalam 4am sampai Naka hantar Jannah then terus gerak ke Padang Sanai..ada la sampai umah mertua aku dalam kul 5am.fuh..letih betol..tapi pepehal aku bersyukur selamat sampai..

kami tido jap sampai solat raya..krie amek..solat lah kami kat masjid tempat kami dinikahkan ngan pasangan kami :) ironi sungguh hidup ini..

abes solat terus siap2 gerak ke alor setar..lepak jap kt umah mak then kami bertolak ke Merbok umah maktok..mmg beraya btol aku kali ni hehe..

besalah..da lama tak sambut raya ngan famili...

No comments:

Post a Comment