December 29, 2010

Cukur rambut

Setelah 25 hari lahir ke dunia, kami adakan majlis cukur rambut Zidane.

tukang cukur semestinya bukan aku ho ho ho..tok bidan area ni yg buat..aku just tgk je :)

awal2 tu kami da tidokan dia baek ponya..bila bidan da datang and zidane da tido lentik ponya terus la kami mulakan upacara cukur ni..





yang tak tahan rambut dia baru mohawk dia da terjaga..abes gegak gempita umah tok chot dia haha!!

terpaksala menenangkan dia dulu ngan bagi nenen..memang rakus betol dia nenen (cam daddy dia gak!)..

then bila dia da ok bertenang cool abes baru stat balik.

tu pun tak dapat cukur bagi clear sgt sebab dia da meronta-ronta lagi hukhuk..oh my son..wat on earth is happening to u?


setelah tok bidan selesai cukur adalah jamuan kecik2 kat depan umah..

aku sedap je melantak makan, momma dia lak berhempas pulas memujuk zidane supaya bertenang hehe..memang ciri2 suami mithali haha!!

so inilah muka dia pas cukur..aku tgk cam lg ganas jek hahah!!cam muka aku time blajar kat ALAM dulu haha!!



ok la chow dulu!!

1 comment:

  1. angah rasa angah bukak blog hang ni semata2 nak tgok zidane ja.hahaha

    ReplyDelete