November 11, 2010

Hello World!!

Dapat jugak aku tulis blog padahal lama dah terpikir nak ada blog tapi besalah..Bila MALAS da lama bersarang dalam diri ini lah jadinya hehe..

Mesti ada tanya nape ulatbukucomel? Adakah aku ni seorang yang kuat baca buku? Hohoho..tidak sama sekali..bacala jugak buku-buku ini tapi da yang ni je yang available..aku da tak mampu nak pikir yang lain..kalo ada idea nanti aku try la tuko domain aku tu hehe.

well blog ni nanti akan ku tulis madah-madah berapi untuk pembaca2 yang berminat nak baca..pasal life aku, apa aku jumpa sepanjang perjalanan yang aku tempuhi dalam hidup ini insyaallah kalo rajin gila babas hehe..aku suka baca blog orang lain dan rasa cam diorang ni sempoi je so aku pun nak gak la buat haha..selain itu aku nak gak belajar camne nak buat blog aku sempoi abeh ngan mencuba segala tutorial-tutorial yang aku jumpa kat mana2 laman sesawang nanti haha..dan maybe aku akan share gak ngan korang semua.

No comments:

Post a Comment