November 12, 2010

Aku yang Lonelyplanet

Adoi...yang ni yang paling aku lemah skali..pagi2 pas hantar Cik Toh Puan Sofia pergi keje, terus aku blur bila sampai umah balik..mulalah on astro ngan godek2 channel apa yang patut pastu on netbook, pasang broadband pastu wajib bukak facebook tgk apa la member2 aku yg lain tgh buat..skodeng zaman moden katakan hehe..

Orang cakap aku kira best sebab keje kapal bleh cuti lama berbulan-bulan tapi...masalahnye aku ni takleh nk duk diam sangat..pastu bila kemalasan aku datang aku biarkan je masa tu berlalu camtu je..aiihhh...rugi sungguh..aku rasa kalo orang2 yang cakap tu ada kat tempat aku sekarang mesti punyalah dia faham akan nikmat/penderitaan ini..memang la cuti lama sayang tapi yang aku pi keje berbulan-bulan tu korang tak nampak la pulak..apa-apahal aku tetap bersyukur kehadrat Illahi sebab mengurniakan rezeki ni pada aku..bukan senang nak dapat and then income boleh tahan dan mampu untuk aku kahwin ngan gadis pilihan aku tanpa perlu simpan duit bertahun-tahun baru leh kahwin..itupun lepas melupakan impian aku nak mengembara solo keliling dunia hehe..

well maybe aku da ada idea..apa kata kalo aku start balik plan kembara backpacking aku tu?mmm..sound like a good idea..well pegi dulu lonelyplanet cari ilham hehe


haha..best best!!siaplah ko dunia..setiap inci ko aku jelajah pasni haha!!

No comments:

Post a Comment