November 13, 2010

Weekend bebeh!!

 hari ni sabtu..bangun lambat sebab org umah pun bgn lambat hehe..best betol tido even aku tido lewat giler pagi tadi..kul 4am kot hehe..tu la len kali kalosemangat inkuiri tengah meluap2 jgn ngada2 jumpa lord google time2 cmni..mlm td aku terpikir nk tau psl programming so selamber katak aku google programming 101 then msuk lifehacker then masuk w3schools terus aku hanyut study menatang2 dalam tuh :)


aku tak tau la nape sejak 2 menjak ni aku ketagih ngan internet..rs cam bahaya pun ada :) rasa cam sempoi je kalo ko tau buat macam2 ngan komputer sebab tu la kot aku terjebak :D

apa2hal siap2 dulu la ye..BTW pas jalan2 ni mlm nyer ada gathering futsal ngan member2 skolah..insyaallah aku update event tu skali..panaskan badan siap2 ngan orang umah :D

No comments:

Post a Comment