December 26, 2010

lilypie ticker

Yes!!aku da berjaya membuat ticker untuk observe pembesaran Zidane..seswai ke ayat pembesaran nih hehe..mcm ayat2 iklan ubat kuat jerk hehe..

sapa2 yang berminat pegi je www.lilypie.com then dari situ korang pilih la nak ticker apa..pregnancy ada maternity ada kahwin pon ada...kira macam iklan astro 'macam-macam ada' :)

aku dapat idea nak buat time duk pujuk zidane supaya stop menangis di malam2 buta ni hehe..dapat tidokan dia balik terus aku ngadap lappy and terus buat..

selain aku letak kat blog dia bleh gak letak kat mana2 social network korang gak la..and also bleh wat widget utk desktop korang sama..so mana2 kaki fb 2 or si pelupa mcm aku bleh la letak ikut citarasa korang..kepada ibu2 mengandung dan suami2 kepada isteri2 yang mengandung baik letak sebab aku ada experience aku lost kejap bila org tanya orang umah da berapa bulan mengandung haha!!

ok la mau tido jap..standby kot2 zidane nak jaga lagi huhu..bye

No comments:

Post a Comment