December 25, 2010

Merry Christmas

Hari ni cuti krismas. Maybe ramai kawan2 aku tengah seronok bercuti. Hari ni Suhail datang rumah visit our baby. TQ Uncle Suhail for the present!!Zidane yang cakap =P

Lepas parent Fie pergi Jitra untuk bershopping bersama famili Pak Ndak, aku ngan suhail berjalan2 ke Durian Burung ushar kawasan jajahan haha!! adalah kami jalan sampai sempadan Thailand. Nasib baik suhail tak ckp "Dream kita masuk siam sat nak?"..mesti jawapan aku JOM!!haha!!ala..dia mmg bawak pasport..aku punya tinggal kt Putrajaya lagi tapi boley buat border pass okey..

Rugi plak tak bawak camera tgh jalan2 td..view dia cantik..ngan hutan2 yang virgin2 memang tenang je..next time pegi mana2 aku bawak lah kamera huhu..

Pasni ada la projek sket2 ngan suhail..projek apa?rahsia..haha..lepas dia hantar aku balik dia terus balik umah dia..

Hari ni aku cam besa2 je melepak tgk TV..depa pegi Jitra shopping aku just pesan je..kasut futsal satu!!hehe..tak sabar lak nk tunggu Mat Min belikan kasut yg camne..aku demand nike takpun adidas..kalo dia beli tak seswai ngan taste aku siap!!haha..

Last but not least..Merry christmas kepada semua yang beragama Kristian..Ho ho ho!!

No comments:

Post a Comment