April 12, 2013

BlogBooster

Hello world!!

Aku taip dari iphone lak. Saja test sebab aku baru jumpa satu blog editor yang dipanggil BlogBooster.



Adalah sangat leceh menaip guna telefon ataupun tablet melainkan korang bluetooth dengan external keypad yang melonggok di pasaran itu.

Apps ni ada yang free untuk korang cuba kat smartphone korang. Aku rasa untuk android pun ada.

Macam biasa la reviu dalam 2 minit apa yang aku dapat cakap adalah apps ni ringan dan agak senang nak setup. Boleh upload pic jugak dari tepon korang gak. Ni aku try upload logo apps ni aku tak sure keluar ke tak haha. Should be keluar la ye hehe.

Yang paid appa punya boleh handle lebih dari satu blog. Satu lagi yang penting ia support major blog programme di alam maya ni i.e. blogspot, wordpress free dan hosted, joomla dan sebagainya. Worth a try orang bugis cakap haha!

Tu je la nak merapu. Salam. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

No comments:

Post a Comment