April 6, 2013

Sign-off

Yes!!

Aku sign-off walaupun tak berapa puas. Kapal jalan abes jauh adalah Yeosu, Korea di sebelah timur dan sebelah barat sikit adalah India dan Pakistan. No Europe T_T

Balik ni pun kena attend macam-macam. Modular Oil Tanker dan paling penting Oral Exam 4th Class Motor COC.

Pasal COC apa pun tak prepare lagik. Dengan transkript exam kat ALAM dulu aku tak aambek lagi kat sana dan macam-macam lagi lah.

Dah la cuti sekejap aja huhu



Ni antara geng engine yang turun Lahad Datu tempoh hari. Yang sebelah kiri aku tu bos Chief Engineer Franciscoorang Phillipine. Memang team engine kali ni sangat best. Kerja paras pun kurang stress sebab semua sempoi.

Itu je la nak tulis. Nanti aku tulis lagi kalau ada idea dalam kepala otak aku nak tulis apa haha!!

No comments:

Post a Comment